Tuesday, September 27, 2016

Gelukkig trading , god bless , baie geluk en cheers van trader ed

Handelaar Ed kondig met trots sy samesmelting met SMMB Opdateer. 2015 Kan Forex Binêre Opsie scalping regtig werk? Is jy Lus Die vinnige optrede, meerdere wen ambagte Met Geen Stop / Verlies - Neem / Wins druk van ander tipes Trading? _____________________________ Raai wat? Na maande van Vervolmaking en betatoets - Dis Hier En as die URL Dui, is dit bekend as die Fx Binêre Opsie scalper. Forex Binêre scalping is 'n radikale nuwe metode vir Extreme Winste! Weereens Van die lessenaar van Trader Ed: Geagte handelsvennoot Ek het al gevra deur baie van my getroue kliënte om 'n stelsel of metode vir die 60 tweede binêre opsies periode ontwikkel. Ek het goeie nuus en slegte nuus. Eerste die slegte. Hoewel dit is net my persoonlike mening, het ek tot die gevolgtrekking gekom dat die tegniese handel met behulp van tegniese aanwysers aan om in ambagte te genereer sal net nie werk om enige vorm van akkurate seine te produseer vir die 60 tweede verstryking binêre opsie platform kom. Met ander woorde, ek ag handel wat periode is net pure geluk en dobbel! Waarskuwing. Na baie gedink en nadenke, het ek my gedagtes verander ongeveer 60 tweede handel. Die stelsels wat ek in die verlede probeer het nie produseer 'n aanvaarbare oorwinning verhouding so ek het op die taak van die skep van 'n stelsel wat sal wen en ek kan advertensie met 'n bewys van konsekwentheid. Hy doen dit omdat dit 'n baie leidende aanwysers en met 'n verhandeling van plan en 'n goeie gesonde verstand, 'n wen 60 tweede binêre opsies handel stelsel ontwikkel het. As dit is jou besondere belang is, kan jy die stelsel HIER check. Die goeie nuus is dat ek glo dat ek gekom het met 'n uitstekende forex binêre opsie scalping metode wat jy moet voldoen ouens wat wil wees in die vinnige baan. Nie 1 minuut handel, maar soos ongeveer 15 minute verstryking keer. Hierdie nuwe scalping stelsel blyk te wen handel te produseer nadat hy handel met baie min verloorders in die goeie mark handelstoestande asook die vreemde mark dae. Die mees gesogte pare is beskikbaar by ons mees gesogte handel tye vir hierdie scalping stelsel. 'N uitsonderlike kenmerk is dat dit 'n baie lae risiko as jy nog nooit en ek bedoel nooit weer hoef te twee ambagte oop op dieselfde tyd te hê. Nog 'n kenmerk is dat alhoewel ek beveel monitering van 'n paar pare, in 2 tot 3 uur handel kan jy gewoonlik vind al die ambagte wat jy kan bid wil op slegs een paar of handel te dryf enige pare wat jy wil. As een van hierdie jy opgewonde of kry die adrenalien vloei, scalping die stelsel kan nie wees vir jou. Daar word gesê dat valuta scalping is nie vir almal nie, maar ek vir een dink dit kan wees! Wat kategorie val jy? Wil wees of kan wees. Forex skraping het 'n passie van my vir baie jare. Ek het forex scalping metodes verhandel vir baie ure en baie dae met behulp van die 1 minuut tyd, maar die ambagte was nooit 1 minuut lank. Hulle was meer soos 5, 10, 15 minute of langer. Hulle benodig ook 'n hele klomp van die stresvolle monitering en super vinnige optrede wat werklik kon kry op 'n mens se senuwees. Dit kan neem dit tol op jou en dikwels lei tot onrus in die huis tussen familielede. Nou kan ek eerlik sê daar is 'n beter manier. Sedert aanlyn binêre opsies handel tot stand gekom het in 2008 en nou in die afgelope jaar, het baie van ons het dit saam met geldeenhede of beter bekend as forex ons handel 'n baie meer aangenaam en ek sou so ver gaan om 'n meer wen ervaring as sê dit was voor. En nou kan ek met veiligheid sê dat dit geld ook vir scalping. Baie handelaars en selfs potensiële handelaars verkies die scalping ervaring omdat jy jou handel en binne sowat 15 minute of minder jy die resultate weet te plaas. Geen lang tydperke van angs of onsekerheid, terwyl die handel. Jou ambagte sal gegenereer word op die MetaTrader4 - 5 minute grafiek maar geplaas op platform die binêre makelaar en sal outomaties in 10, 15, of 20 minute maksimum verval. En die beste deel daarvan is, wanneer jy die stelsel af klop, sal die meeste wees wenners vervaardiging van die soort van kontant wat jy kan neem om die bank! Dit handel stelsel is makliker as om lekkergoed van 'n baba. Dit is 'n stukkie van die koek! Wandel in die park! Wat jy ook al wil noem, maar weer, die foto's vertel die storie beter as ek. Jammer vir die deurmekaar kaarte, maar daar is net soveel darn ambagte dat dit soms lyk belaglik. Wees asseblief bewus van een ding, het hierdie stelsel het hoorbaar / tekskassie waarskuwings om 'n moontlike handel setup maar dit maak nie gebruik van pyltjies, eerder die kort tendens gemiddelde lyn gaan deur die kerse kleur op opkomende ommekeer verander. Die Aqua & amp; magenta gekleurde hol pyle in die foto's is slegs ter illustrasie te wys op die moontlike transaksies wat gegenereer. Scalping Die euro / dollar eerste paar ure van die "New York SESSIE" Sê vir my, is hierdie awesome of wat? En dit het nog 'n paar uur met 4 of 5 meer ambagte, almal met dieselfde resultate! Dit scalping metode maak eenvoudig die meeste geld in die minste hoeveelheid van die tyd. Dink dit is 'n gelukskoot? Kyk bietjie na die volgende foto, verskillende pair, dag, week, sessie en maand. Scalping die euro / JPY eerste paar ure van "London SESSIE" 'N dosyn ambagte 1 uur voor tot 2 uur na die opening van die Londense sessie. Elf wenners en een verloorder. Om dit in perspektief, die handel $ 100. 'n pop, afhangende van uitbetaling jou binêre makelaar se jy is op soek na ongeveer $ 800. wins in 3 uur tyd. Ek wil nie te kry in 'n baie hype, maar jy dink dit uit vir byvoorbeeld 15 goeie handelstoestande dae in die maand uit meer as 20 moontlike. Ek hoop dat jy die drif te kry. Kom ons kyk na 'n ander, ander dag, 'n paar & amp; sessie. Scalping Die kabel / USD (GBP / USD) tydens die "Asiatiese sessie" Haai, hoe is dit vir die onvoorspelbare lui Asiatiese sessie? Tien ambagte met nege oorwinnings in 3 uur vir 'n awesome wins van meer as $ 600. dollar! Is dit besig om te sink in? Ek hoop van harte so, want as jy mis nie uit op hierdie een, sal jy skop jouself "jy weet waar" vir 'n lang tyd om te kom. Ek sê jou, dit net nie enige beter as dit kry! Ek weet ek is oortuig, hoe om jou? As jy in EST leef, dit is net 'n lekker bietjie ontspanning na ete (handel vir 'n lewe) JA! Klik op die foto hieronder om te sien Die Fx Binary scalper in aksie Asseblief gee dit 'n minuut of 2 te laai, afhangende van jou internet spoed O. K. Ek is die eerste om te erken dat my forte nie die maak van video. Die voëls buite my venster en my vrou praat te hard oor die foon en dit na bo af na die video te beëindig voordat ek gereed was. In elk geval, wat ek wou sê aan die einde was 2 scalping handel in 30 minute tyd vir 'n $ 158. duidelike wins. C'mon Ed, dit is meer as $ 300. dollar 'n uur. "Jy beter glo dat dit" en dit is so eenvoudig nie. Wat ek versuim het om te noem in die video was dat die waarskuwing lyn verander het om koraal wat af of 'n "sit" handel en net voor dit verander kleure, ontvang ek 'n hoorbare en sigbare teks waarskuwing. Hierdie waarskuwing hou jou ook uit om in 'n bedryf in die verkeerde rigting reg aan die einde net voor 'n omgekeerde plaasvind. Ek hoop dat jy besig is om te sien dat enige van hierdie handel sessies van 2 tot 3 uur lank, ernstig verhandel is 'n goeie eerlike dag se werk in boek iemand se. Voordat ek wys jou 'n paar meer ongelooflike kaarte. Die gevolg pic van daardie 2 video ambagte .......... Die euro / JPY hierdie keer in die "Asiatiese sessie" Nog 'n 12 WENNERS tydens die sentimenteel Asiatiese sessie. Dit is God gestuur vir julle en gals wat nie kan inpas in die eerste paar uur van die Londense of New York sessies in jou skedule. Ek hoop dat jou kry die prentjie (geen woordspeling bedoel). Dit is 'n volledige verskeidenheid van die handel tye en dae vir ons belangrikste pare wat ons graag om handel te dryf. . GBD / USD "New York SESSIE". Kan jy dit glo? Die New York sessie van 12:30 in die middag tot 03:45 in die middag! Toegestaan ​​is dit die dag voor Goeie Vrydag vakansie, maar dit is die soort van markte wat ons dikwels Vrydagaande voor sluitingstyd en Sondagaande op die opening en natuurlik, die dag voor vakansies. Dit is gewoonlik nie, geen handel tye vir die meeste handelaars en stelsels, maar nie vir die Fx Binêre Opsie scalper! Twaalf ambagte, al wenners. Wat anders kan ek sê? Dit is nie hype. Dit is die ware jakob! Ek dink, wat sal dit doen gedurende die Kersvakansie? Net die tyd sal leer. Kon dit nie weerstaan ​​Dit Laaste kaart euro / dollar New York Sessie As dit nie jou gedagtes waai, niks sal! Laat ek verduidelik. Dit het plaasgevind Woensdag 2012/04/11 ongeveer 1 uur voor tot 2 uur na die New York sessie wat gewoonlik een van ons ideale tyd om handel te dryf. Jou kyk na 12 wen ambagte in 3 uur. In die meeste gevalle 1 verstryking en een opening op dieselfde kers. Met ander woorde nooit met 2 ambagte oop op dieselfde tyd wat wonders doen vir die verlaging van ons risikofaktor met feitlik geen verlore tyd. 'N $ 1.000. wins handel sessie gevaar vir 'n redelik konserwatiewe $ 100. per handel. As jy mooi kyk, sal jy sien dat die meeste van hulle as ons stadig om in en het net op die volgende kers, het ons nog die meeste van die ambagte sou gewen het. In my beskeie mening is hierdie forex scalping op sy beste Wel daar het jy dit mense. Kon my laaste stelsel wat ek ontwikkel omdat dit baie moeilik sal wees om bo hierdie een wees! As jy graag die vinnige baan wanneer jou handel forex of dalk net kon droom daaroor, dit is vir jou. As jou nie seker nie, probeer dit anyways, sal jy dit wil hê. Hulle hou my vertel om die pryse te verhoog vir my stelsels, maar ek is nie luister ... ..yet. Gryp dit nou vir 'n skrale $ 37. dollar. "Maak jou betaling & amp; Kry jou produk selfs al is dit 03:00" . Onthou My Island Jag! "Jy kan in staat wees om te kan bekostig Een binnekort!" (Just kidding - moet 'n sin vir humor te hê) Jy sal ontvang Unlimited Lifetime E Support Vir Die Fx Binary scalper System. In 'n ander taal as Engels, sal ondersteuning word gegee aan die beste van my vermoë met behulp van 'n aanlyn taal translator. Those wat gekoop is van my in die verlede weet dat die ondersteuning wat ek voorsien is minderwaardig teenoor niemand! "Maak jou betaling Nou en ontvangs van jou produk Selfs al is dit 03:00 in die oggend" Te danke aan die prys wat baie laer is as soortgelyke produkte van hierdie aard op die mark en word digitaal afgelewer is, is daar 'n geen terugbetaling beleid beskikbaar, maar onbeperkte ondersteuning is beskikbaar solank jy die produk te besit! In 'n ander taal as Engels, sal ondersteuning word gegee aan die beste van my vermoë met behulp van 'n aanlyn taal vertaler. Diegene van julle wat dit gekoop het van my af voordat weet dat die ondersteuning wat ek voorsien is minderwaardig soos geen ander. Gelukkig Trading, God Bless, baie geluk en Cheers. Van Trader Ed Klik Links onder om View My ander Vyf Systems


No comments:

Post a Comment