Tuesday, September 27, 2016

Hoe om handel te dryf - butterfly patrone - met binary options

Hoe om "Butterfly Patrone" met Binary Options handel Botz hier om jou te help versprei jou vlerke! Nee, ek is nie besig met 'n RedBull kommersiële. Ek praat Butterfly Patrone vandag en As jy al ooit gekyk my lewe handel in die kletskamer, sal jy dikwels sien my tekens en sê snaakse name soos "Butterflies / Vlermuise / krappe / Slange / Gartleys / Sharks" Al wat pretty much dieselfde ding, elk met 5 punte. Ek vind myself dit is nie net nuttig in die handel Spot Forex maar ook met Binary Options. Hierdie patrone is baie algemeen en jy het waarskynlik hulle opgemerk van tyd tot tyd. Tog Miskien het jy jouself nie opgelei is om voordeel te trek uit hulle. Ek sal jou wys in die video hieronder hoe ek volgens skaal en meet hierdie klein handel diere, sodat jy kan die diere in toom te hou en toelaat dat hulle jou te hou in die groen. Nou hou in gedagte hierdie patrone sal dikwels verskillend gevorm en miskien vorm in verskillende hoeveelhede van die tyd. Jy kan sien hulle vorm in 'n paar minute om 'n paar uur tot 'n paar dae. Dit is die rede waarom "Self Ooreenkoms" en "Geometricity" is terme wat ek wil hê jy moet jouself vertroud te maak met. Oral om ons het ons die Groot en die Klein-in alles van musiek te sterre, om die tone op jou voete. Ten minste ek hoop jy het tone. Alle self soortgelyk in omvang van klein tot groot. Weer in hierdie grafiek Ek sal daarop wys visueel punt 5 is 172,8% as die presiese top wat jy statisties sal vind is meestal tussen hier en 200% van die punte 1 en 4. Let ook op die twee uiterste volume bars in punt 5 saam met die uiterste in die waarde kaarte aanwyser wat dieselfde sou lyk as jy RSI CCI ens ens gebruik. Een truuk om daarop te let is die ruimte tussen die tralies in punt 1 tot 4 gedeel deur 2 is ongeveer 8 mate. As dit dan laat die kleiner rooi boks 3-4 dit dan druk 'n ander 8 bars van die hoë punt 5, gee dit self soortgelyke geoaetricity in energie van die prys / tyd vierkante. As jy nie t verstaan, sy ok jou brein sal in die tyd. Net kyk en tel elke keer as jy 'n W of M vorming op die kaarte sien. Ook sal Ek laat jou met hierdie beeld hieronder om jou te help fokus op hierdie patroon Weereens onthou hulle is net patrone wat waarskynlikhede gebaseer op Confluences veranderlikes vorm om gebruik te word as 'n voorsprong in jou handel. Nie as 'n sekerheid wat gebruik stelsels / patrone / aanwysers as nie probabilistiese de facto lineêre uitkomste sal dikwels blaas hul rekeninge probeer de-facto te wees. Slegs om werklik te leer is hulle plaas de-facto vertraag. Markte is nie-lineêre jy kyk vir die rand en handel dit in jou guns tel. Altyd probeer om jouself in lyn met die heersende beweging in die see. Ek hoop dat jy hierdie geniet en jy kan leer om hierdie klein diere te gebruik in die tyd vir jou bottom line!


No comments:

Post a Comment