Tuesday, September 27, 2016

Zness forex facebook

maklik forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele Forex Trading System maklike forex Facebook maklik forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele Forex Trading System maklike forex Facebook maklik forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele Forex Trading System maklike forex Facebook maklik forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele maklik forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele Forex Trading System maklike forex Facebook maklik forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele Forex Trading System maklike forex Facebook maklike forex Facebook @@ Top maklike forex Facebook Online Forex Trading kriminele Forex Trading System maklike forex Facebook Langtermyn-vooruitsigte vir Facebook Stock Koop of verkoop? Die aanvanklike openbare aanbod van Facebook op 2012/05/18 veroorsaak 'n opskudding. Geen wonder, dit was een van die tien grootste IPOs ooit, en die derde grootste in die Verenigde State van Amerika. Die evaluering van die hele maatskappy op die dag van die IPO was 104000000000 dollars. Daar is baie van die geld vir 'n maatskappy wat verlede jaar, in 2011, net gemaak 3700000000 in inkomste en 'n wins van een miljard. En 'n klomp geld per lid - 'n enkele Facebook rekening ter waarde van $ 115. Noudat die stof vereffen is: is dit die moeite werd om te koop Facebook aandele? Of moet jy hulle kort te verkoop? In hierdie artikel gaan ons na die langtermyn-geleenthede en risiko's wat verband hou met die grootste sosiale netwerk van die wêreld te bespreek. Maak nie saak hoe die voorraad sal ontwikkel in die toekoms kan jy baat by die handel met CFD's by Plus500, een van die baie min makelaars waar jy kan koop en verkoop Facebook CFD's in 'n kwessie van sekondes. kliek net hier om jou rekening te Plus500 skep en begin voordeel uit die grootste IPO in die geskiedenis! (Jou kapitaal kan wees op die risiko) In teorie, al die volgende geleenthede en risiko's moet reeds ingesluit in die aandeelprys. behalwe vir wanneer nuus gepubliseer wat 'n wesenlike uitwerking hê en wat in die mark nog nie bekend - maar as dit waar was, sou daar nie meer prysveranderings van aandele wees. Ons glo dat baie van die geleenthede wat Facebook in die toekoms sal moet nog nie ten volle verstaan ​​word deur aandelemark ontleders. Geleenthede - Potensiële vir Facebook Stock Eintlik, soos elke ander maatskappy, Facebook kan meer inkomste deur genereer die toevoeging van meer kliënte (meer mense by Facebook) verdien meer per kliënt (bv met 'n hoër deur klik tariewe op advertensies of die bekendstelling van gelde) Kom ons nader kyk na hierdie twee inkomste bestuurders: Die verhoging van verkope deur lok meer Lede Op die oomblik tel Facebook ongeveer 900 miljoen lede. As ons kyk na die groei in die verlede, moet die punt van 'n miljard lede binnekort bereik. Daarna sal groei waarskynlik stadiger. Maar 1,2 miljard Facebook-gebruikers in 2015 lyk na 'n realistiese teiken wees. Dit sou 'n toename van 33% in vergelyking met die lente 2012. verteenwoordig As alles dieselfde bly, inkomste sal verhoog deur 'n derde en winste sal verhoog selfs meer (omdat nie alle koste veranderlike). Meer inkomste per gebruiker Hierdie inkomste bestuurder het baie meer potensiaal as die vorige. Dit is die belangrikste hefboom by Facebook om inkomste en winste te verhoog en die potensiaal het waarskynlik nog nie ten volle deur aandelemark ontleders erken. Facebook verdien tans geld hoofsaaklik deur middel van advertensies. Afhangende van watter model 'n adverteerder kies, hy óf betaal geld per vertoning of per klik. Omdat advertensies met 'n lae klik tariewe duurder met verloop van tyd, die klik koers is uiteindelik die beslissende faktor in beide gevalle. Daar is 'n groot potensiaal ten opsigte van die klik tariewe op advertensies op Facebook. Die huidige CTR waardes op Facebook is nog steeds baie laag. Advertensies van die regter kolom is slegs gekliek in 'n geskatte 0,25% tot 0,5% van alle indrukke. So omtrent elke 200 ste tot 400 ste kyker van 'n bladsy druk op een van die min of meer vyf advertensies. In vergelyking met Google Adsense advertensies gewoonlik CTR in die reeks van 1% tot 5% en die wat op die resultate bladsye advertensies kan selfs meer dikwels gebruik. So is daar 'n potensiaal van toenemende inkomste met 'n faktor van tot 20x of selfs meer deur net die verhoging van CTR. En selfs klein veranderinge Facebook kan maak in die toekoms sal 'n groot invloed hê. Die presiese waarde kan nie beraam, maar dit is nie moeilik om te voorspel dat die sosiale netwerk sy inkomste in die volgende jaar sal vermeerder deur net die verbetering van klik tariewe op sy advertensies. Dit kan maklik gedoen word met 'n meer prominente plasing van advertensies. Vergelyk byvoorbeeld die volgende twee voorbeelde Facebook, waar net 14% van die gebied op 'n standaard monitor is bedek met advertensies en Google, waar ongeveer twee keer van die gebied in die boonste gedeelte (28%) is bedek met advertensies Terselfdertyd, die advertensie spasie op 'n webwerf is beperk. Omdat besighede beweeg hul bemarking begrotings meer en meer te vorm van die tradisionele kanale soos die gedrukte en TV aan die Internet, sal die pryse per kliek voortgaan om te styg in die toekoms. So selfs as Facebook laat die hele website design onveranderd, sal dit meer verdien. Die tweede hefboom om die verdienste per gebruiker verhoog is om 'n fooi te stel vir sekere dienste. Seker Mark Zuckerberg wil nie sy standaard gebruikers weg te jaag. Maar hoekom moet nie Facebook 'n fooi vir sekere dienste? Dink aan vrye pos dienste. Dit is ook gratis, maar as jy meer spasie op die hardeskyf of beter spam of antivirus beskerming wil hê, sal jy 'n fooi te betaal. Dit klink dalk ondenkbaar, maar in kombinasie met die toegevoegde waarde aan die gebruiker 'n klein fooi vir 'n groot waardetoevoeging dienste geregverdig kan word. Daarbenewens is dit nie uitgekap in klip wat maatskappye Facebook bladsye vir ewig gratis kan gebruik. Web hosting en advertensies uiteindelik kos geld en maatskappye word gebruik om geld te betaal vir dit. 'N Prominente voorbeeld van 'n diens wat onlangs 'n fooi bekendgestel is Google Maps, waar krag gebruikers moet nou betaal vir die toegang tot die kaarte. Risiko's - moontlike nadele Langtermyn-georiënteerde beleggers moet ook bekommerd oor die risiko's van die Facebook voorraad in die gesig staar. Tegnologie Die tegnologie agter Facebook kan herbou word met 'n klein fraksie van die huidige waardasie van die maatskappy. Daar is selfs open source programme soos Dolphin van Boonex wat 'n soortgelyke funksie het en is gratis beskikbaar. Opkoms en val is naby aan mekaar Selfs al Facebook is in 'n unieke situasie dat hy die grootste sosiale gemeenskap in die wêreld, moet hierdie oorheersing nie vir ewig duur. Dit is waarskynlik redelik om te sê dat die meeste gebruikers nie wil profiele op verskeie sosiale media gemeenskappe in stand te hou. So het die hindernisse tot hierdie mark te betree (in die plek van Facebook) is baie hoog, wat ook blyk uit die oomblik kort tyd spandeer op die perseel op die mededinger Google +. Maar wanneer ons 'n blik op die kort geskiedenis van hoë-tegnologie en internet-aandele, vind ons baie gevalle helde. Hier is twee voorbeelde van maatskappye wat eens hul mark oorheers en nou het onbelangrik geword of het baie van hul kliënte verloor. Nokia: Vir meer as 'n dekade, Nokia was die grootste selfoon vervaardiger in die wêreld. In die eerste kwartaal van 2012, is dit vervang deur Samsung. Nokia het die sprong van 'n eenvoudige selfoon gemis om die smartphone en die vooruitsigte vir die maatskappy is nie goed nie. MySpace: Die eerste groot gemeenskap van Noord-Amerika is vinnig oortref deur Facebook. In Augustus 2006 het MySpace gekraak 100 miljoen gebruikers merk. Drie jaar later, het dit meer as 250 miljoen rekeninge. Die aankoop deur Rupert Murdoch en sy News Corp egter nie help MySpace om 'n kans teen die nuwe ster Facebook staan. Sommige kenners skat dat die aantal lede op MySpace gekrimp tot minder as 50 miljoen aan die begin van 2012. Potensiële Probleme met Owerhede / Regulerende liggame / Mededingers Deel van die waarde van die Facebook-aandele bestaan ​​uit wat hierdie sosiale media maatskappy weet sy gebruikers. Selfs as alle gebruikers stem in die "fynskrif" in die T & amp; C om toegang Facebook toegang tot hul persoonlike inligting te gee, kan dit nie dat dit is in ooreenstemming met die wet in elke land. Beskerming van persoonlike data sal meer en meer 'n belangrike onderwerp vir politici geword. Dit kan beteken dat Facebook maniere om sy webwerf doeltreffend geld verdien kan verloor. Die de facto monopolie in die sosiale gemeenskap ruimte kan ook 'n padblokkade op Facebook geword. Dit mag dalk moontlik dat Facebook sal moet oopmaak (en deel data) met mededingers in die toekoms Oorwaardeer Facebook Stock? As ons kyk na die veelvoude op die eerste verhandelingsdag, soos P / E (104x) of vergelyk die markwaarde (104.000.000.000) om die aantal lede (900000000), wat opbrengste ter waarde van $ 115 per FB rekening, dan Facebook lyk astronomies hoog gewaardeer. Facebook nodig om te bewys in die nabye toekoms wat dit in staat is om aansienlik meer verdien per lid as wat dit die geval in die verlede was. Dit is moeilik om te sê of die Facebook voorraad is 'n "koop" of 'n "verkoop". Die gebruik van tradisionele statistieke om 'n maatskappy te waardeer, is die voorraad toeslag. En ook dat 'n enkele gebruiker gedurende sy leeftyd kliënt werd $ 115 moet wees lyk hoog te wees. Aan die ander kant, die geleenthede te verhoog inkomste is groot. Daar was nog nooit 'n wêreldwye sosiale netwerk van so 'n omvang is. Hindernisse vir toetrede kan laag wees op die tegnologiese kant. Maar oortuigend 'n groot aantal gebruikers hul tyd te spandeer op 'n nuwe sosiale platform is 'n baie moeiliker taak. Ons wil graag om nie enige Koop maak of te verkoop aanbeveling op Facebook. Dit is aan elke belegger om self te besluit of die FB voorraad sal toeneem in waarde in die toekoms al dan nie. As ons 'n FX handel portaal, wil ons graag u verwys na die moontlikheid om die FB aandele daytrade met Kontrakte vir verskil. Met 'n CFD, kan jy 'n klomp geld te verdien in 'n baie kort tyd (natuurlik met 'n ooreenstemmende hoë risiko van die verlies van die meeste, indien nie alle van jou belegging). As jy wil CFD handel oor Facebook aandele, kan jy dit doen met 'n CFD makelaar soos Plus500 of AvaTrade.


No comments:

Post a Comment