Tuesday, September 27, 2016

Brief van 'n handelaar in die filippyne

Brief van 'n handelaar in die Filippyne Ek is Josef en ek is 'n binêre opsies handelaar. Ek is gebaseer in die Filippyne, wat by tye soos hierdie maak dit moeilik om enige kontinuïteit my handel het. Ek het gelees BinaryOptionStrategy sedert 2009 en wou om uit te reik na my mede-handelaars. Teen hierdie tyd, die meeste van julle sal hoor oor die verwoesting en chaos wat die super Typhoon Haiyan op die Filippyne gesaai het. Volgens amptelike syfers, het meer as 3000 mense hul lewens verloor het. Die U. N plaas die geskatte dodetal hoër teen 'n beraamde 4,000+ mense. Niemand weet die werklike getal nou as sommige plekke is nog ontoeganklik. Wat egter steeds meer duidelik is, is dat die situasie is erger vir diegene wat die aanslag van die tifoon oorleef. Oorlewendes is nou in die dringende behoefte van kos en water, asook medisyne. Baie mense wat nie geëet vir dae nou toevlug tot blaas, plundering en beroof vir kos in die poging om selfbehoud. Aanvanklik het ek gehoop om 'n paar kontant skenk aan 'n humanitêre organisasies soos die Rooi Kruis totdat ek lees dat £ 20 / - kan net koop vier jerrykanne (Plaaslik n Jerry kan P kos 100 / - om P 150 / -). Ek het besef dat my donasie verder gaan as ek was om die voedsel myself (geblikte sardientjies) te koop en stuur dit na die versameling sentrum by die winkelsentrum wat ek doen my inkopies by elke week. Twintig dollar sal toelaat my meer as twee gevalle van geblikte sardientjies koop teen ongeveer P 16 / - per blikkie. Daardie bedrag is ten minste genoeg om 'n persoon te voed 3 keer per dag vir 18 dae. Indien enige van my mede-handelaars hier by binaryoptionstrategy wil my aansluit en skenk kos om die oorlewendes van Typhoon Haiyan, kontak die administrateur van binaryoptionstrategy by info financialmediagroup. Hulle sal jou help om al die skenkings te konsolideer en die fondse te stuur vir my die voedsel plaaslik aan te koop in die Filippyne. Enige bedrag sal waardeer word en maak 'n groot verskil tussen die honger en oorlewing vir hierdie slagoffers. As jy wil graag saam te skenk met Finansiële Media Publishing Ltd. jy kan betalings te maak deur PayPal te info financialmediagroup. Skenkings kan so klein as $ 1 of soveel as wat jy wil wees.


No comments:

Post a Comment